Sunday, December 08, 2019
Bisnes Event Hobi Memory Lane Motivasi Online Training Periklanan

Seminar FB Ads Marketing bersama SifuFBads

Untuk berjaya kita perlu ada mentor, sifu yang guide kita ke arah kejayaan. Kita sukar berjaya dengan sendiri. Mana ada orang yang berjaya tanpa bantuan sesiapa. Jika tidak banyak pun pasti akan ada walau sedikit. Disebalik kejayaan seseorang itu, pasti ada mentor yang memberi garis panduan atau menjadi tempat rujukan seseorang itu untuk mencapai kejayaannya. […]

Read More
Event Memory Lane Nostalgia Video Klip

Seminar Pemikiran Semula P.Ramlee 2003

Semalam lepas tengok citer Mr.Bean kat tv tu CD masih gelak tekekeh2.. Apahal lah dangan aku ni padahal memang dah hafal cerita ni. Tapi itulah betapa power dan hebatnya plot yang disampaikan oleh watak dan perwatakan.. memang bagi impak kuat kepada sesiapa sahaja yang menonton tak kiralah sama ada generasi baru atau lama.. cerita lawak […]

Read More
Back To Top