Kenapa Pencuci Muka Mary Kay tak Berbuih?

اَلسَّلاَ مُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ Agak-agak kenapa eh pencuci muka Mary Kay tak berbuih? Haa.. hari ni tetiba rasa nak share tentang produk kecantikan Mary Kay, kategori penjagaan kulit. Bukan apa, tengok traffic blog cahayadiana.com ni boleh tahan jugak orang yang mencari info kecantikan di sini walaupun banyak yang saya kongsikan pasal video sebenarnya. Oklah memandangkan saya punya blog …

Rangkaian produk penjagaan kulit Syahirah

Today topik CD ialah Skin Care.. Jeng jeng jengggg… Ini bukan iklan berbayar yer.. hehehee.. CD sekadar suka2 nk share dgn u ols tentang topik kecantikan. Terus terang jer sebelum ni CD bukan jenis yang sibuk nak menjaga kecantikan kulit atau apa2 je lah bendalah yg menjadi kegemaran kaum wanita ni. CD x penah ambik pot pun hal2 ni tapi …