Download video tanpa guna software

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Lama CD tak buat tutorial.. Setelah membuat beberapa analisis rupa-rupanya banyak permintaan dari kenalan CD sendiri yang minta buat beberapa tutorial terutama tentang blog. Kalau diikutkan banyak jer tutorial tentang perkara-perkara blogging ni di kalangan blogger. Tapi tu lah, bila kita suruh diorang cari sendiri tak nak.. CD pun dah tak ingat blog mana yang …