Keputusan Akhir Pemenang Contest Komen Terbanyak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera, Sedapnya bau makanan yang kakak CD masak kat dapur tu.. tapi dah lewat malam, CD dah set target tak nak makan lewat-lewat, tak baik untuk kesihatan.   Oh.. Sambal sotong rupanya.. Wahai perut bertahanlah.. hehehee…   Akhirnya CD dah dapat pemenang tempat ke-3 Masih ingat lagi dengan contest yang CD anjurkan sebelum ni? Walaupun dah diumumkan …

Contest Komen Terbanyak OKTOBER 2014 di Blog CahayaDiana.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera, Ini adalah julung-julung kalinya CD nak anjurkan contest di blog kesayangan CD ni. Contest biasa jer.. Komen Terbanyak Oktober 2014. Tapi hadiahnya luar biasa.. kira luar biasa lah untuk blogger yg baru nak blaja buat contest mcm CD ni kan… In Shaa Allah jika sambutan menggalakkan CD akan bagi hadiah yang lebih luar biasa di masa-masa …