Betul ke buang Ping Busuk boleh hilangkan Malware ?

Tadi saya blogwalking ke blog heroborneo . Betul ke buang Ping Busuk boleh hilangkan Malware? Alamak.. tapi Ping Busuk jugak membantu saya untuk dapatkan traffic. Maklum la.. untuk blogger yang tak berapa nak berblogging sangat macam saya nie.. harap kan benda-benda macam tu lah membantu. Tapi setakat ni takde pulak masalah Malware macam yang dinyatakan oleh encik heroborneo tu. Tak …